Potřeby terapeutů

Potřeby terapeutů

8. 10. 2024

Terapeuté při správě svých ordinací obvykle vyžadují software, který jim umožní efektivně řídit jak administrativní, tak i terapeutické aspekty jejich praxe. Zde jsou klíčové funkce, které obvykle potřebují.

  1. Správa pacientů:

    Možnost udržovat přehledné a detailní záznamy o pacientech, včetně jejich anamnézy, diagnóz, léčebných plánů a výsledků.

    Ergobody disponuje přehlednou kartotékou s rychlými náhledy na základní informace.


  2. Kalendář a plánování schůzek:

    Jednoduché plánování a správa pacientských návštěv s možností zasílání připomínek pacientům (SMS nebo e-mailové notifikace). Ergobody disponuje kalendářem s sms i emailovými upomínkami.


  3. Digitalizace zdravotnické dokumentace:

    Automatizace administrativy spojené s vedením pacientských záznamů, formulářů, léčebných protokolů a možnost uchovávat elektronickou zdravotní dokumentaci. Ergobody plně umožňuje vést zdravotnickou dokumentaci v online podobě.


  4. Fakturační systém a správa plateb:

    Integrovaný systém pro tvorbu faktur, sledování plateb a zpracování pojištění, pokud je to relevantní. Ergobody umožňuje přehledně evidovat platby a v přípravě je systém pro vytvíáření daňových dokladů.


  5. Telemedicína a vzdálené konzultace:

    Možnost poskytovat videokonzultace a sledovat pokrok pacientů na dálku. Vzdálené komunikace dosahujeme přes speciální klientský profil, který automaticky získává každý nový klient v kartotéce. Do tohoto profilu může terapeut nahrávat videonávody cviků a zdravotních tipů.


  6. Statistiky a reporting:

    Nástroje pro vytváření přehledů o výkonnosti, např. počet pacientů, efektivita léčebných plánů, ekonomické ukazatele apod.

    Export dat k analýze a reportingu je klíčová funkce v Ergobody. K tomu slouží i možnost přednastavení diagnsotických presetů, které umožní porovnávání výsledků diagnostik.


  7. Komunikace s pacienty:

    Integrované možnosti pro komunikaci s pacienty, ať už jde o e-maily, chat nebo notifikace týkající se návštěv, změn v léčbě apod.

    Ergobody umožňuje komunikaci skrze sdílení videonávodů a textového komentáře.


  8. Bezpečnost a soulad s právními předpisy:

    Zajištění bezpečnosti dat v souladu s GDPR a dalšími předpisy týkajícími se zdravotní péče, včetně možnosti zálohování dat.

    Ergobody splňuje nadstandardní požadavky HIPAA certifikace skrze amazon web service, na kterém je databáze uložena.


  9. Podpora prohlížeče a mobilních aplikací:

    Možnost přístupu k systému z různých zařízení, včetně mobilních telefonů a tabletů, což umožňuje flexibilnější řízení praxe.

    Ergobody lze zobrazit na všech prohlížečích a na všech zařízeních o různých uhlopříčkách.


  10. Integrace s dalšími systémy:

    Například s pojišťovnami, laboratořemi nebo dalšími zdravotnickými softwary, což zjednoduší sdílení dat a úsporu času.

    Systém lze vyvíjet na míru požadavků klienta. Pokud máte zájem propojit Ergobody s dalším systémem, není problém. Stačí nadefinovat Vaší potřebu a my systém napojíme na co potřebujete.


    Mgr. Tomáš Mixa

    CEO Ergobody a ZdravýPodnik